فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب

فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب

بهرام پروهان

این شرکت در تولید انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی وفروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب فعالیت می کند.با توجه به ساختار و مزایای بی نظیری که توری های این شرکت دارد می توانید با یک بار هزینه , سالهای زیادی از کارایی آنها لذت ببرید.

البته این مزیت ها در صورتی ایجاد می شود که توسط افراد و شرکت های معتبر و متخصص ساخته و نصب شود.در ضمن درب و فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب UPVC با ظاهری جذاب و رنگ ها و یا فویل های لمینت شده میتواند بر اساس سلایق شما و طرح های شما تغییر کنند. برای مشاوره و یا تعیین قیمت درب و پنجره ها به صورت رایگان با شرکت پنجره در تماس باشید.
تفاوت فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب با پنجره های سه جداره upvc
با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش درب و توری پنجره دوجداره خوب یو پی وی سی و پنجره های سه جداره نیز پس از مدت کوتاهی طراحی شدند که انتخاب نوع پنجره اعم از دو جداره و یا سه جداره یو پی وی سی یک بخش مهم از کار می‌باشد. ماهیت اصلی و مهم این نوع از درب پنجره‌ها همانطور که از نامشان مشخص است عایق بودن و درصد صداگیری بیشتر می‌باشد.
درب پنجره سه جداره upvc دارای پروفیل ضخیم‌تر و با تعداد کانال‌های داخلی بیشتری بوده (بهتر است برای بکارگیری پنجره‌های سه جداره در ساختمان ها از پروفیل‌هایی با کانالهای ۵ یا بیشتر استفاده گردد ) و این امر به ما این امکان را می‌دهد که از شیشه سه جداره و یا دو جداره با ضخامت بالاتری استفاده کنیم . پنجره های سه جداره بیشتر مصرف صنعتی داشته و در مواردی استفاده می‌گردند که محیط دارای آلایندگی صوتی بسیار بالایی ‌باشد.
يکي از عوامل موثر در ارزيابي فني و شيميايي کيفيت يک دروتوری پنجره دوجداره خوب يو پي وي سي، واکنش پروفيل در برابر نور و تابش خورشيد است. معمولا يکي از ايرادهاي وارد بر درو پنجره هاي يو پي وي سي تغيير رنگ احتمالي پروفيل در برابر نور و تابش خورشيد است. به واقع آنچه باعث تغيير رنگ يا استحکان رنگ پروفيل مي شود، ترکيب و فرمول استفاده از استابيلايزرها پايدارکننده هاي پودر پي وي سي است. https://upvc.pro/مهمترين استابيلايزر، تيتانيوم دي اکسايد است که ميزان مصرف اين مواد اوليه در تغيير يا پايداري رتگ پروفيل هاي يو پي وي سي نقش اساسي دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهاي بين المللي نشان مي دهد که ايران از حيث تابش مستقيم نور خورشيد و اثر گذاري آن بر کيفيت محصولات شيميايي جزو کشورهاي خطرناک محسوب مي‌شود و احتمال تغيير رنگ پروفيل هاي يو پي وي سي در ايران بيش از ديگر کشورها ارزيابي شده است.
رنگ و فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب
به طور مثال بررسي‌هاي انجام شده نشان مي‌دهدکه شيراز خطرناک‌ترين شهر ايران از حيث ميزان تابش مستقيم نور خورشيد بر پروفيل يو پي وي سي است، حال آنکه تابش مستقيم نور در شهرهايي چون قم، مشهد، تهران و اهواز، از اين جهت چندان تأثيرگذار نيست. و در عين حال شهرهاي سردسيري چون اروميه، تبريز به همراه شهرهاي گرمسيري زاهدان و يزد جزو شهرهايي به شمار مي‌آيند که پروفيل‌هاي يو ي وي سي غير استاندارد در آنها به واسطه تايش نور خورشيد تغيير رنگ مي‌دهند. مطالعات تأييد مي کند که عامل تأثيرگذار بر رنگ پروفيل‌ها دماي شهرها و مناطق نيست، بلکه سطح ارتفاع شهرها از دريا و ميزان تابش نور خورشيد است.
تاثیر یراق در فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب:
یکی از مهمترین و اساسی ترین خواص فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب یو پی وی سی بحث عایق بودن آن می باشد که باعث جلوگیری از دود و گرد و غبار و سر و صدای بیرون به داخل واحد می گردد. با توجه به مسائل گفته شده این سؤال به وجود می آید که چگونه برای پنجره دوجداره یو پی وی سی یراق آلات خوب پیدا کنیم؟
نکات مهم برای انتخاب یراق و فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب :
۱- آب بندی کامل پنجره :
در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.
اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.
۲- تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:
از آنجایی که هر پنجره یو پی وی سی با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد واندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است و به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود https://upvc.pro/این مسئله می تواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره upvc می گردد.
فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب و اقدامات لازم جهت نصب آن
در مطالب قبلی توضیح کامل در مورد درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب سی داه شد. حال در این مطلب می خواهیم آنچه که پیش نیاز نصب درب و پنجره دوجداره خوب یو پی وی سی و آلمینیوم است را مورد بررسی قرار دهیم.اقدامی که جهت نصب درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم باید انجام داد، فریم انتظار با قوطی آهنی با ضخامت حداقل ۳۰ × ۶۰ میلیمتر که به صورت کاملا تراز و بدون کوچکترین خمیدگی , پیچیدگی, زنگ زدگی و ناشاقولی در محل نصب پنجره ها نصب میشود و یا سطح سنگ تراز که درب و پنجره دوجداره خوب بر روی آن قرار می گیرد .

پنجره دوجداره دوحالته


قابل توجه است که استانداردترین روش برای نصب درب و توری پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب و آلمینیوم نصب آنها بر روی قوطی فلزی است زیرا نصب درب و پنجره ها سریعتر و تمیزتر بر روی آن صورت می گیرد . در صورت ایجاد فریم انتظار باید توجه داشته باشیم که پیچ نصب حداقل ۲ سانتی متر در قوطی آهنی فرو رود https://upvc.pro/ گاهی مشاهده می شود که داخل فریم انتظار را با سیمان پر می کنند این موضوع موجب جلوگیری از فرو رفتن پیچ در فریم فلزی می شود و ممکن است مانع اتصال صحیح و محکم درب و پنجره ها به فریم فلزی شود.
فروش توری پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب و نصب توری پنجره دوجداره
در فصول گرم سال نیاز است جهت تهویه هوا درب و یا پنجره دوجداره خوب باز گردند اما همواره عواملی همچون ورود گرد و خاک و حشرات، بسیاری از افراد را از انجام این کار بازمی دارد. توری های پنجره یو پی وی سی از جمله محصولاتی هستند که برای افزایش آسایش مشتریان به آن ها عرضه می گردد.
توری ضد حشرات قابل نصب بر روی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی خوب دارای قابلیت های منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد.
این نوع توری ها در سه نوع ثابت ، لولایی و رولینگ (Rolling) عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass بوده و دارای یک سال گارانتی می باشند.
توری های ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند.
توری های لولایی مانند یک پنجره بازشو معمولی بوسیله لولا قابلیت بازشدن را دارند.
توری های رولینگ دارای فریم ثابت بوده ولی توری آنها متحرک بوده و بر حسب نوع توری به صورت کرکره ای قابلیت جمع شدن را دارد . توری های رولینگ دارای سه نوع می باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: